Projekt balkjol: färdig!

1kommentarer

Mikki har varit uppe och hälsat på mig. Det är alltid lika roligt!

Vi passade då på att knåpa ihop det sista på hennes balkjol:

Resårhållaren syddes på (efter många om och men...)


Resåren träddes i, vilket gick ganska snabbt och smärtfritt om ni frågar mig.
Och självklart satte jag Mikki i lite arbete...


Sen sydde Mikki ihop resåren och jag sydde till sist ihop den sista sömmen runt kjolkanten.

Det blir dock inget "VOILA" här.
Jag har visserligen 8 bilder på Mikki i full balutstyrsel, men eftersom balen inte har varit än vill jag inte lägga upp bilder på henne och förstöra allas överraskning!

Bra jobbat Mikki och bra jobbat till mig med.
Jag är nöjd med kjolen och Mikki blev otroligt söt.

Många kramar bara till Mikki!

//E

1 kommentarer

mikki

21 Apr 2011 11:03

gud vilka långa fingrar jag har! tihi. jag kommer bli så otroligt fin, tack så jättemycket! kramar till emma!

Kommentera

Publiceras ej