Hej och välkommen!

1kommentarer

De som känner mig vet att jag är en ganska pysslig person.
Jag hittas ofta i köket där jag bakar eller vid ett bord där jag gör smycken, födelsedagskort eller syr.

I denna bloggen tänkte jag att ni ska få följa mig i de olika projekt jag tar för mig.
Som litet smakprov kan jag ge er:


Prov-syr en kjol för att hitta rätt storlek.

Ni kommer få följa mig i det stora projektet att sy en bal-kjol till min lillebrors flickvän. Det kommer bli tyg-val, mönster-passning, klippning, provning och så vidare.


Cake-Pop

Jag bakar gärna söta små saker och bjuder mina vänner på, förhoppningsvis är det någon som blir inspirerad.

Det var väl det jag ville säga den här gången.
Vi ses snart igen!

1 kommentarer

mikki

06 Feb 2011 14:56

hurra! detta kommer bli en av mina favoritbloggar :) hihi, älskar den gröna färgen!

Kommentera

Publiceras ej