Födelsedagskort

1kommentarer

Idag satte kreativiteten igång ordentligt, vilket alltid är lika roligt.
Jag plockade fram alla fina band, klistermärken, scrapbooking-grejer och presentpapper jag kunde hitta sen ockuperade jag vardagsrummet i ett par timmar.
När jag var klar hade jag gjort 9 st unika födelsedagskort.

Alla kort har samma vita, lite hårdare papper som bas.




Det är lite svårt att göra sk. maskulina kort men jag är nöjd med detta.


Nu blev jag sugen på att baka också....


"Less is more".


Kreativt kaos.





Ännu ett maskulint kort....way to go!



Troligtvis det snyggaste kortet.



Ännu ett maskulint kort. Tyvärr nästan likadant som ett innan men det är svårt med er killar, ni är inte alltid lika sugna på nåt gulligt, det ska ofta vara minimalt och enkelt.



Här passade jag även på att sy lite, ska nog göra det lite oftare på framtida kort.

Ha det så bra i sommarvärmen och pyssla på nu!

//E

1 kommentarer

Helena

01 Jul 2011 21:34

Vilka fina kort du har gjort.

Önskar att jag både orkade och kunde göra detsamma.

Mamma

Kommentera

Publiceras ej