Den som söker han finner och den som inte finner gör!

0kommentarer

Jag gick runt på stan i hopp om att hitta en rolig ring att ha på mig nu i sommar.
Tyvärr hittade jag inget kul så då fick jag helt enkelt göra en ring själv.
När jag stod i pyssel-butiken bestämde jag mig istället för att göra två ringar, för man kan aldrig få för många ringar att ha på sig.



Blev tipsad om denna ståltråd i butiken eftersom den höll att böjas fram och tillbaka flera gånger. Vad hon i butiken inte sa var att ståltråden var smått omöjlig att böja. Men även det gick till slut.

Jag prövade mig fram en stund innan jag kom fram till ett resultat jag gillade.


Denna ring blev kanske lite väl alienaktig men jag tycker ändå den är cool.


Den här däremot är jag riktigt nöjd med.

Det är lite speciellt att ha på sig nånting som man vet att ingen annan kommer ha...

Ha det gott!

Kommentera

Publiceras ej