Plisserad kjol

1kommentarer

Efter en lång jakt på en ny svart kjol så kom jag fram till att det är lika bra jag syr en själv. Jag har nämligen en bild av en kjol framför mig men en sån finns ju självklart inte att köpa. Som sista utväg gick jag in på Myrorna och hittade till min lycka den här:
Den här kjolen är inte alls vad jag ville ha. Den är för lång (går till foten) och så har den en väldigt konstig, platt del vid rumpan.
 
MEN efter mycket mätande, nålande och handsömnad för att få så diskreta stygn som möjligt ser kjolen nu ut såhär:
Precis så som jag vill ha den!
 
Ska nog leta mer fynd med omsömnadspotential på Myrorna. Det här kan bli kul!
 
//E

1 kommentarer

Faster K

31 Aug 2012 22:18

är det inte lite kort nu när det snart blir vinter ?

Svar: Oh nej...Jag har tjocka strumpbyxor. =)
Emma Johansson

Kommentera

Publiceras ej