Stickningsinspiration

0kommentarer

Min blå kofta är äntligen klar. Dock glömde jag den i skolan idag så bilder kommer en annan dag.
 
Jag är redan sugen på att sticka fler saker. Överst på listan står denna Prewrapped Wrap:
Bild från purlbee.com
 
Detta verkar vara en sån där skön och avslappnad kofta. Jag funderar på att sticka den i grönt...
För den som vill se fler härliga bilder och även ta del av instruktionerna kan gå in på Purlbee.
 
Jag är också lite sugen på att sticka mig en filt. RedHeart har en som ser väldigt mysig ut.
Jag fick en del blått garn över från koftan så vi får se om det blir något av det. Det är ju väldigt fint med en enfärgad filt, särskilt om man får till olika mönster och strukturer på rutorna.
 
Men nu blir det inget stickat på ett tag. En flytt står på schemat och den måste prioriteras.
 
Ha det så bra.
//Emma

Kommentera

Publiceras ej